Tänk positivt

Nu visar vågen minus 11 kg, jag har alltså slagit mig igenom den där förbannade 10 kilos gränsen & det känns riktigt bra!:) Jag hoppade över 10 kilos strecket & hoppade ett extra, hurra för mig!;) Trodde verkligen inte att jag hade gått ner så mycket efter all julmat & lite små fuskande med mat & träning, snarare tvärtom. Jag har faktiskt inte vågat ställa mig på vågen på flera veckor men så tänkte jag att nu får jag bannemej ta tag i det, & så blev det en sån överraskning!:) I genomsnitt har jag gått ner lite mer än ½ kilo i veckan sedan jag började & det är bara att kämpa vidare, det finns inga genvägar utan det är bra mat & träning som gäller.



Tänk vad härligt om det kunde stå såhär på vågen varje gång man ställer sig!;)



ja det syns verkligen på dig att du kämpat på!!! glömde säga det igår! du är så fin <3

2012-01-26 | 09:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback