Soffbords ideér

Har ju tidigare skrivit om detta snygga soffbord, men det visade sig inte vara så lätt att få tag på ett par åppellådor så nu har jag en annan idé om ett ruffigt, snyggt & enkelt soffbord. Hur låter lastpallar!?:) Mannen min är till och med sugen på det & kan få tag på lastpallar på sitt jobb. Kolla in dessa underbara inspirationsbilder...







Bilderna är lånade här & här!



Det är ju tok snyggt :D

2012-01-13 | 19:31:11

Vilka snygga bord!

2012-01-13 | 20:31:25

Stressa inte bara. Wilda har gått väldigt mycket naken och fått kissa i det fria. På så vis märkte hon verkligen när det kom liskom =)



Wilda går mest på toaletten just nu. Hon har sin ring som hon lägger på och hoppar upp själv. Hon känner både kiss och bajs numera. Jag tror att hon är helt blöjfri ganska så snart

2012-01-13 | 23:09:00

sv:tack! :)

2012-01-14 | 07:52:11

Ser riktigt fint ut! Utbildningen kostar sammanlagt 12500 ungefär men det känns ändå som hundens hus är de som är mest seriösa med dessa utbildningar. Tror ju ändå att man får igen de pengarna sen :) Så du tycker alltså jag ska göra det? :) haha

2012-01-14 | 19:52:26

Jag har också haft lite funderingar på att göra ett bord av gamla pallar. Clas Ohlsson har fina hjul i olika storlekar och så funderade jag på att gjuta en betongskiva ovanpå och måla pallarna vita. Tror det skulle kunna bli snyggt. Men det kanske får bli sen nån gång..



Yes, det är en Ekeskog! Älskar den, har aldrig suttit (eller okej, jag ligger mest i den :P) i en skönare soffa. Synd att Ikea har slutat med dem.



Ha en riktigt skön söndag! Kram.

2012-01-15 | 09:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback