Får jag lov att presentera

Våra flickor!♥





Första bilden är på en svart liten flicka med en vit fläck på bröstet, andra flickan är en liten Lucky kopia med vitt bröst, vita tassar & haka plus en liten vit bläs, tror hon kan få lite brindle streck som sin mamma. Tredje flickan är även hon svart & har vitt bröst & lite vitt på tassarna. Super fina flickor!:) Inatt är det min tur att sova i vår säng & mannen i soffan vid valparna, vi har ha lite extra koll på dom små nu så att inget händer. Alltid bra att vara så säkra sidan... längtar efter sängen nu, ska bli sååå skönt!;) Detta börjar se ut som en hundblogg hehe...



2012-01-31 | 19:11:52

Jag skrev grattis igår men det verkar inte kommit fram någon text utan bara tomt, men jag skriver grattis nu igen här å hoppas det kommer fram:)

vi väntar spännt på sms;)

Sov så gott;)

2012-01-31 | 19:14:30

Helt gudomliga! =)

2012-01-31 | 21:25:47

Åh den med vit bläs ser ut som Doris! =D

2012-02-04 | 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback