Randig matta

Har ju tidigare skrivit om att jag gärna skulle vilja ha en svart/vit randig matta men inte hittat någon som passar i både stil & min plånbok. Har fortfarande inte hittat någon svart/vit randig matta utan hittade istället en svart/vit/grå randig matta som just nu ligger i vårt sovrum. Klickade hem den från ellos för cirka 400 kr, den var på rea plus att jag fick 30% rabatt på reapriset. Kan ju säga att jag är super nöjd!




P.S. Passa på att få 50% rabatt (REA-priser) plus 40% rabatt på dyraste varan med koden 255507!:)





Ni har ju ett sånt SJUKT vackert hem!!!

Mattan är jättefin :)



Kram :)

2012-02-18 | 18:10:32

Jättefint hem ni har. Fin matta men tyvärr hittar jag den inte på Ellos. Vill ju ha :)

2012-02-19 | 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback