Balkong

Här är all snö borta från marken & våren knackar på dörren. Jag längtar tills jag kan sätta mig ut på balkongen utan att frysa & ännu mer till att börja grilla & titta på alla vackra blommor. Det är ju faktiskt inte för tidigt att drömma sig bort och börja planera lite ändringar på våra balkonger. Jag har tänkt mig att skaffa en plastmatta till golvet & byta ut det stora klumpiga bordet till ett litet caféset istället. Har hittat några bilder på google som inspirerat mig en del...

















Helt underbart med vårkänslor, börjar smyga sig på här också fastän vi fortfarande har en meter snö på backen! Jäkligt fina balkonger på bilderna, så lite som gör så mycket liksom :)

2012-03-01 | 08:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback