Älskade Finland

I tisdags flög mina föräldrar till Finland för att hälsa på min storebror, farbröder & kusiner, men framför allt min farfar. Han ligger sjuk i cancer & kommer inte att komma hem från sjukhuset igen, jag har inte träffat honom på 3-4 år & det är jobbigt att vara så långt ifrån. Det är tufft att se min pappa vara så ledsen, att se hans krossade hjärta... varför ska det vara så svårt just nu!? Det har varit svårt det senaste halvåret & det känns som om jag går i sand & inte kommer någonstans, men jag vill inte ha det så... Jag vill känna mig stark, frisk & slippa känslan av att gå runt med en tung sten i mitt hjärta. Allt är inte ris, jag har ju mina rosor som håller mig i ett fast grepp, vad skulle jag göra utan er!? Livet är riktigt tufft just nu, men jag försöker alltid vara positiv för mina nära & kära, för det är ju inte bara jag som känner sorg just nu... Kämpa är vad jag ska göra!


Tänker på er, kämps på <3

2012-02-16 | 12:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback