9 dagar gammal


"Hej" sa lilla mini Lucky när jag tittade in på morgonen!♥ Försten ut med att öppna ögonen. Ska bli så spännande att se vad det blir av dessa fina valpar, är helt nerkärad i hela gänget!:)


Hejsan! :)



Jag och min sambo väntar vårt första barn, beräknat datum är om ca 5 veckor! :)



Vi har köpt skötbordet sniglar från IKEA då jag gillade storleken och "enkelheten" med det, men känner att något vill jag göra (mer än att måla det vitt ;), så jag googlade och hittade bilden på ditt som ser otroligt fint ut! :)



Jag undrar vad du använt för låda under och hur du monterat dit den? :)



Jättetacksam för svar!



Hälsningar

Anna-Karin

2012-02-09 | 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback