Smärta till tusen

Idag vaknade jag kallsvettig, spyfärdig & yr utav smärta i magen. Endometriosen gör att jag får blodfylda cystor runt om min livmoder, & då & då går dom sönder eller är precis på bristningsgränsen. Precis så är det nu, den vill liksom inte gå sönder & då gör det ont konstant. Hellre att den går sönder direkt, då går den största smärtan över relativt fort. Det ända jag kan göra är att ta starka smärtstillande & hoppas att den snart är utplånad, även om jag har smärtstillande så känner jag mig fortfarande väldigt öm & svag i hela kroppen... så j*ävla nedslående kan jag säga att det är!:( Bättre dagar har jag haft...
 
 
Som på dessa gammal kort tex ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Hörde de i morse av pappa! Hoppas de släpper snart!! <3

Svar: Tack lillasyster!:)Det är mycket bättre nu, tror att cystan har spruckit äntligen. <3
Jenny Öst

2012-08-10 | 14:16:20

Usch usch låter inget vidare... Är det lika illa som det var förut, innan operationen (?!) och Ivf? Massa kramar!!!

2012-08-11 | 04:34:45

Usch usch låter inget vidare... Är det lika illa som det var förut, innan operationen (?!) och Ivf? Massa kramar!!!

Svar: Nej det är inget vidare, & tyvärr har det blivit värre än innan, är rädd att det kan ha spridit sig mer nu. Ska ringa farbror doktor på måndag för att se om någon kan hjälpa mig. Tvivlar dock på att dom kan göra så mycket, det finns för lite forskning i endometrios & inga bromsmediciner heller. Hoppas allt är bra med dig!?:)KRAM
Jenny Öst

2012-08-11 | 04:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback