Sitter fast

 
Ja nu tar jag & startar om & går tillbaka till grunden. Min vikt har inte rört på sig på 2 månader, jag sitter helt klart fast. Men sen har jag faktiskt ätit lite annorlunda i sommar, vilket givetvis ligger till stor grund att jag inte gått ner mer, sen bristen på träning såklart. Men som sagt, nya tag & nu kör jag endast GI-metoden. Det var ju det jag gjorde från första början & då gick det snabbt & lätt (om man får säga så!?;)) Hittade en 14 dagars meny på gi-metoden.nu som jag tänkt följa någorlunda. Så nu kommer bloggen att laddas med härliga recept igen!:)


Då ska jag ta och kika in här lite oftare, jag måste oxå ta tag i mitt ätande och motionen så lite goda recept tackar man ju inte nej till :)

Lycka till nu :)

Svar: Han älskade filmen!:)
Jenny Öst

2012-08-04 | 15:17:26

Kul!! Jag vill oxå se den snart, jag älskar Ice Age filmerna :)

Svar: Jag med, dom är ju helt underbara!:)Hugo tittar på dom om & om igen hehe...
Jenny Öst

2012-08-04 | 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback