On my wishlist

 
Alla har vi något vi vill ha, & här är några saker jag önskar att vi hade hemma. På önskelistan hittar vi bla Bruka Design gjutjärns tavla, Ikeas härligt stora spegel SONGE, Ikeas arbetslampa FORSÅ som jag skulle vilja ha i sovrummet istället för våra nuvarande ÅRSTID, plus en liten väckarklocka vid namn DEKAD. Sen har vi också en klädstege från Åhlens, gardiner från ELLOS med vacker volang, en svart plåt pall & en betongfärgad matta även dessa från ELLOS. Sist men inte minst så skulle jag vilja ha ett älg/ren/hjorthorn att hänga på väggen.


den där lampan är så snygg!

Svar: Javisst är den det!:)
Jenny Öst

2012-08-21 | 22:20:02

Har också en låång lista på vill ha!men måste hålla hårt i plånkan.Ett renhorn finns även på min lista.Tips,kolla tradera.Kram!

Svar: Ja jag håller kolla på tradera (traderajunkie), tyvärr går dom upp i pris så snabbt!:/ Måste också hålla i plånboken just nu!:(Kram
Jenny Öst

2012-08-22 | 12:32:20

Åh är också sugen på renhorn, men var hittar man det?

Svar: Kolla in loppisar, blocket eller tradera!:)
Jenny Öst

2012-08-24 | 09:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback