Värmelampa

För någon vecka sedan letade jag & min mamma igenom ett utav deras garage efter gamla leksaker Hugo kunde ha att leka med när han hälsar på nere på gården, & mitt bland alla lådor låg en gammal värmelampa som vi använde på den tiden då vi hade kycklingar. Jag såg potential i den gamla dammiga, buckliga lampan så jag bestämde mig för att fixa till den lite & bytte kontakt. Vips så blev det en fin fin kökslampa!:)







Jättefin! ser ju ut som såna lampor som finns att köpa på t.ex. Ikea.

2012-04-12 | 21:30:44

Se där, vilket fynd!



Vad gullig du är! :) Jag hoppas att jag kan få till idén som jag har i huvudet, för i så fall blir det nog fint!



Ha en fin helg! Kram

2012-04-13 | 08:29:09

Du är så fiffig! Blev ju jättesnyggt! =)

2012-04-13 | 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback