Seg dag...



Idag är mannen iväg med min lillebror & två till & fiskar i havet, han åkte runt halv 6 på morgonen tror jag. Jag, Hugo & hundarna har haft en ganska slapp dag & har exprimenterat med lite LCHF vänligt godis, lagat mat, varit ute lite & så har vi ju givetvis tittat på film med Blixten!;) Men nu sover lilleman & hundarna så jag sitter här & har ingenting att göra, skulle kunna läsa en bok... men jag känner verkligen inte för det, nä nu är det riktigt seeeeegt!:/



Vad fin du är Jenny!! :-)

2012-04-15 | 18:08:50

Tack söta du!:)

2012-04-15 | 21:31:50

Jag håller med, underbart fin du är! Vad härligt skulle jag säga med lite lugn och ro :)

2012-04-16 | 12:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback