Papegojnoja


Jag tycker att papegojor är väldigt vackra, det är ett ganska speciellt djur tycker jag. Dom är intelligenta & blir väldigt fäst vid sin ägare om dom hålls som sällskapsdjur, blir dom lämnade kan deras hjärta precis som människans brista i tusen bitar. Ja... jag gillar dom helt enkelt!:) Hittade vackra bilder som Edwars Lear gjort när han levde & jag skulle gärna ha några utav dom hängandes på väggarna här hemma!;)



Ja visst är de fina :-) älskar de färgglada, så starka och fina färger.

2012-04-23 | 14:53:41

vi har en riktigt tjötkvarn till goja här i området. Hon låter så rolig när hon sitter på balkongen och tjingelingar på alla som går nedanför och dom fattar ju inte vem som hejar. haha =)

2012-04-23 | 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback