Magic cup

Min svärfars flickvän Lucille har varit bortrest 3 veckor, hon åkte till sitt hemland Filippinerna för att hälsa på släkt & vänner plus att hennes dotter tog examen. Denna lilla kvinna har en sånt stort hjärta & det är helt otroligt, speciellt efter allt hon gått igenom... men det ska vi inte ta upp nu!:) När hon kom hem hade hon några presenter med sig i bagaget, Hugo fick en radiostyrd Blixten Mcqueen & jag & mannen fick varsin magic cup, dom är verkligen uppskattade!:D Kollade bara här...




Med lite het dryck i koppen träder bilder fram från när jag & mannen gifte oss, våra hundar, när jag var gravid & självklart & vår älskade son Hugo. Till och med lilla Dixi är med på ett hörn. Lucille berättade att hon ville att min kopp skulle vara som en liten berättelse, några utav dom viktigaste delarna i mitt liv. Tack Lucille, du är guld värd!♥



Ååå så fin present, jag blir alldeles rörd och tårögd att den fina tanken :-) Så gulligt! Hugo måste blivit glad över Blixten bilen, numera alla pojkars favorit :-) Du måste se filmen Jenny, och jag tror du kommer att gråta :-) Min syster har inte så ont, men värk kommer och går men oftast är det hyfsat. Jag vet inte riktigt hur sen hennes är, ska fråga henne. KRAM!

2012-04-23 | 14:52:40

Åhh vilka fina =)

sån skulle man ha. kaffet/teet blir ännu goare i en sån fin kopp med fina minnen på =)

2012-04-23 | 21:03:43

Vilken läcker kopp! Full av kärlek! Så fin bloggen blir! =)

2012-04-23 | 21:57:11

jäklar va coolt!!

2012-04-24 | 00:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback