22 grader vriden & sne


Jag skulle verkligen behöva träna idag, jag vill träna idag men tyvärr sätter min rygg stopp för det. Jag tog ut mig ganska rejält in onsdags & det resulterade i att jag pajade min nacke, & eftersom att jag har skolios så gör det inte det hela direkt bättre, utan mycket sämre.

För er som inte vet var skolios är så kolla in bilden ovan. Skoliosen är en utav anledningarna till att jag tränar, det gör att jag stödjer upp min rygg mycket bättre. Mer än så kan jag inte göra, för läkarna gör inget åt det. Man kan inte se att jag har skolios om man inte drar ett finger längs min ryggrad som går lite lätt som ett S.

22 grader vriden & sne är jag & jag blir så arg på det, för det är inte många dagar min kropp mår bra till 100%. Jag har i hela mitt liv får leva med dessa smärtor i min rygg & lidit utav min endometrios & det gör min förbannad. Pga dessa sjukdomar lider jag även utav migrän, vilket jag har just nu för att jag har ont i nacken.

Ja idag är tyvärr inte humöret uppe!:(


2012-04-20 | 18:35:46

Jag och Atlas skickar massa kramar till dig, fina Jenny!!

2012-04-20 | 18:36:28

Usch för att ha ont. Min syster har också skolios, på henne syns det att, då ena skulderbladet petar ut mer än det andra....

2012-04-22 | 09:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback