Velig

Ja nu är jag velig men jag har hittat ett bättre tyg på klädsel till vår ekeskog soffa, ett sånt där bra tyg som inte allt kladd syns på...speciellt bra när man har barn, ni föräldrar förstår vad jag menar!;) Dom har precis lagt in några nya tyger i sortimentet på dekoria.se vilket är toppen. Ett annat plus är att den inte är så dyr & faktiskt riktigt snygg, kolla bara bilden nedan. Jag fyller ju år snart så nu har jag 2 saker på min önskelista, det första är att gå på premiären för twilight filmen breaking dawn part 1 tillsammans med min älskling, det andra blir denna soffklädsel (Tyg: 112-37) som hade vart underbar att ha att mysa i en kall vinterkväll!:)

(Hade det funnits en funktion där man kunde lägga ett inlägg i fler kategorier så hade detta legat i "inredning" & "önskelistan", ett litet tips till blogg.se bara!)


haha jag hade velat ha en vit soffa, men det gåååår bara inte

2011-09-26 | 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback