Vår stora härliga ekeskog

Efter ett misslyckat försök till att färga vår nuvarande klädsel på soffan så har vi bestämt att vi ska köpa en ny istället, & nu vet jag vilket tyg det kommer att bli. Hittade en jätte fin grå klädsel på dekoria för cirka 2000 kr, billigare än bemz & billigare än att köpa en ny soffa... älskar våran soffa, vår stora härliga ekeskog!:) Sen har jag lite planer på att möjligtvis hitta en ektorp fåtölj & fotpall på blocket & köpa matchande klädsel även till dom, men det är inget bestämt än!;)



vad mysig soffa

2011-09-17 | 16:24:53

Hejsan hoppsan.



Jag älskar Ekeskog o har en själv. den har stått i ett förråd nu i ett par år då jag varit ute och rest och nu i ett år jobbat i Norge. Vill behålla min soffa men tänkte nog oxå klä om den.



hur blev det sen? du kan inte slänga upp nån bild?



Tack på förhand!!

2011-11-02 | 04:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback