Hugo bus

Det gick mycket bättre på dagis igår & en utav fröknarna pratade med mig om just varför Hugo varit så ledsen. Han är ju inte där så mycket eftersom jag jobbar mest kvällar & helger, & när jag väl jobbar dagar så är det oftast städ det tar ungefär 2 timmar vilket resulterar i att Hugo inte får så mycket dagis tid. Vi har honom uppskriven på 15 timmar i veckan & det är precis vad han kommer att få nu även om jag jobbar eller inte, så att han kommer in i det mer istället för att vara där smårundor & är ledsen. Ni förstår inte vilken lättnad detta blev för mig, jag började faktiskt gråta mitt framför fröken som pratade med mig... det har varit jätte jobbigt för mig att lämna min lilla skrutt, men nu ska det bli ändring på detta & alla blir glada!:) Bjuder på några bilder från igår när vi var ute & busade runt.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback