Aaajjj!!!

Fy vilken träningsvärk jag har idag, det gör ont i varenda liten del i hela kroppen...men fy sjutton va härligt det är att känna att man verkligen har tränat & är igång, & vad kul det var!:) Jag & syrran satte oss i bastun efter träningen & glömde helt av tiden & var dom sista som gick hem....Härligt!:D

Tänkte att jag skulle träna lite imorgon igen för att mjuka upp kroppen lite, men då blir det gymmet. Ska testa på något annat pass nästa vecka igen, har planerat att köra 2 dagar gym & 1 dag pass nu till en början, det är ändå 3 dagar i veckan & jag tror att det räcker gott & väl.

Ska snart ta en liten promenix med hundarna, sen blir det att lämna Hugo på dagis & sen sticka iväg & jobba lite. Men det är kort dag idag så det är ganska skönt, speciellt när man har lite värk i kroppen!;)

Nästa vecka blir jag gräsänka, mannen ska åka till Norrköping & jobba. Han åker antingen på söndag kväll eller måndag morgon & kommer tillbaka torsdag kväll eller fredag morgon. Det kommer att bli jobbigt, vi har aldrig varit ifrån varandra så innan, förutom när jag jobbade natt i början av vårt förhållande, men det kan man inte riktigt räkna med efersom vi träffades på morgonen igen.

Ja ja... får väl se hur det går, det är iaf himla tur att jag har mina syskon & föräldrar så nära som alltid ställer upp i vått & torrt!


Söta du

2011-09-08 | 10:52:45

ja det gör badrummet väldigt ljust o härligt :) tack för dina snälla ord. kram

2011-09-09 | 14:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback