Mysigt

Ja det blev en mysig farsdag igår. Dagen började med att jag & Hugo gick upp & fixade frukost till mannen, han fick mannagrynsgröt med kannel & socker plus en skvätt mjölk, en hjärtformad smörgås med skinka, gurka & paprika på, till detta drack han en en kopp kaffe & så serverade vi frukosten i sängen!:) Självklart blev det en liten present också, Hugo köpte en nytt xbox spel till sin fina pappa, bioshock 2 heter det.

Senare på dagen fick vi besök utav Hugos farmor & hennes man. Dom kom förbi för att säga hej & hade med sig några små presenter. En present speciellt, blev väldigt populär för Hugos del, det var en liten nalle phu som man kunde få fram smarties ur genom att trycka på hans arm... som sagt mycket populärt!;) När dom sen skulle vidare hem så tyckte Hugo att han också skulle följa med, han hade fått nog utav mamma & pappa haha! Goa unge!♥

Men att vara med mamma & pappa fick han allt gå med på, för efter att farmor åkt så skulle vi till Hugos morfar. Vi tog en promenad dit med hundarna & lillkillen somnade gott på vägen dit. Väl där bjöds det på kaffe & tårta & min kladdkaka med vittchokladfluff & hallon på, mycket gott. Mamma & jag planerade att sätta igång & renovera deras matsal idag så om en stund ska jag, Hugo & hundarna gå dit.

Senare ikväll blir det att jobba på gymmet, efter det blir det nog lite träning som avslutas med en skön stund i bastun. Men jo... innan vi kan gå ner till mina föräldrar så ska vi få hem våra nymålade kökluckor, ska bli spännande att se hur det blir. Valde samma vita färg som innan men kan tänka mig att det ser tusen gånger bättre ut för luckorna var väldigt slitna...hela lägenheten är väl egentligen väldigt sliten & vi har gjort vårt bästa för att det ska se bra ut!:/

Nä, nu måste jag faktiskt fixa lite... kan ju inte sitta här hela dagen!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback