Jag är kär i Mateus

Ja jag har gått & blivit lite små kär i Mateus...







som är ett otroligt vackert porslin som finns i många olika kulörer, mina favoriter är det i vitt & grått, big puprise va!? Haha nä gillar det lila (även det förvånande va!?;)) & det rosa, men det skulle inte mannen gå med på. Det är inget billigt porslin så det blir att spara & samla på sig lite då & då & så kommer det stå på önskelistan år efter år, för det är ingen fråga om saken...Mateus ska få komme hem till oss!♥

http://www.mateus.se



Hej!

Ja men visst är det en Ekeskog-soffa! :D och kuddarna är en blandad mix från Mio, Fabric Copenhagen och Gårdsromantik.



Mateus-keramik är to die for!!! Önskade alla mina skåp var fyllda, men äger inte ens en tallrik... Går och småsneglar på det lite då och då, men får oftast snålkramp och hittar något annat,.. som exempelvis en kudde eller två ;)

2011-11-15 | 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback