Hugos Önskelista

Det enda Hugo pratar om dag & natt är bilar, så givetvis så står det högt upp på hans önskelista. Dom bilar han gillar mest just nu är dom ifrån filmen bilar/cars... Han blir helt till sig när han ser dom i tidnigar med mera!:)
Annars är det så som kläder & leksaker som finns med på listan. Här har jag satt ihop några exempel
på saker han hade gillat...



Färgset IKEA 59 kr
Bilgarage ICA MAXI 299 kr
LEGO DUPLO Cars/Bilar
T-shirt LINDEX 79,50 kr
Kostymväst LINDEX 179 kr
Cardigan LINDEX 179 kr
Pyjamas LINDEX 179 kr
Farfarströja H&M 99 kr
Mössa H&M 99 kr



Pjamasen ryckte jag i på lindex sist när jag köpte tshirten å cardiganen på bilden. Farfars tröjan va snygg. Härligt med lite färg på killavd. Tur jag ska t hm en sväng imån ;)



Och bilar. Dessa bilar. Ska dom aldrig tröttna på de? :p



Jo då vi mår bra men plutten käkar en pencelin kur t för säkerhets skull så ögonen blir helt okej. Men han e full av energi som vanligt så de e gott :)

2011-11-22 | 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback