Upp & ner

Ja här går humör & sjukdomar upp & ner som rena bergodalbanan!:/ Både jag & Hugo är sjuka & det verkar som om det inte vill släppa, jag har snart vart sjuk i 2 veckor (3 veckor om man räknar med när knäskålen hoppade ur led) med visa klara dagar. Men jag har vart & jobbat ändå & lillkillen är praktiskt taget som vanligt & busar & ha har numera 10 st tänder i munnen. Tur att mannen är hemma & kan ta hand om oss iaf!:)

Jag återkommer snart...


Stackare där... Här har vi varit sjuka EN gång under hela vintern och våren

2011-05-22 | 09:14:20

Kul att du gillade bilderna :) fick en tvångstanke idag att jag måste fota honom, har ju inte tagit bilder på över 1månad ungefär. Vad tråkigt att behöva vara sjuk så länge! Ni får krya på er!

2011-05-22 | 20:35:34

Hej söt blogg :)

va har du gjort idag :) ?

2011-05-23 | 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback