Tuff tuff tåg

Nu är Hugo på dagis & jag ska städa & baka lite blåbärsmuffins, vi ska nämligen få besök utav min kära svärmor ikväll & jag känner för att bjuda på lite hembakat... det är ju faktiskt godast!:) Alla är friskare (inte friska) här hemma & allt pinnar på som vanligt. I helgen var ju jag & Hugo sjuka så stackars mannen var hemma mest hela tiden & tog hand om oss, men i söndags åkte han & hälsade på Billys valpar hos Ballstaff & fick med sig en stor låda med lego hem till lillkillen. Detta är nu hans nya favorit leksak & han kan sitta länge på sitt rum & pyssla med det. Det bästa med legot är att det är med tåg & annat skoj så vi får lägga räls med täta mellanrum!:D









Vad skönt att ni har blivit friskare.Jag och mannen har köpt 2 sibiriska katter.I lördagas var vi och hämtade de i Sävar. Det är full rulle och de spinner och är mysiga,när de hoppar upp i sängen på kvällarna. Ha det så bra. Kram från a.n.

2011-05-24 | 12:39:13

Vad han börjar bli stor lillkillen! =)

2011-05-24 | 13:25:10

Jag tror jag köpte dom i Hjo, på Hem & Hobby. Men är inte helt hundra...

2011-05-24 | 17:41:09

Men så stor han ser ut att ha blivit. Härligt!



kram

2011-05-25 | 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback