Vilken helg

Ja vilken helg det varit, lördagen började med att stiga upp kl 5 på morgonen för att åka till Mamlö kl 6 & sen ställa ut Billy. Det blev frukost på vägen & en lite grinig Hugo i baksätet, men jag förstår honom...jag menar, hur kul är det att sitta still i en bil i typ 3 timmar!? Jag fick iaf honom på bra humör igen & han hade så kul när vi kom till utställningen & han fick se alla hundar & människor att charma, han blev dock lite sur när han inte fick springa runt som han ville!;D Men han hade så mycket att göra ute på "rasplatsen" på utställningen så att när Billy väl skulle ställas så somnade han hahaha. Det gick jätte bra för Billy, han blev bästa hane med CK & så blev han BIM med & vi är så stolta!:D På vägen hem stannde vi & åt på MAX & även där charmade lille Hugo människor, speciellt när han fick syn på ett ställ fullt med ballonger som han kastade sig över *asg* underbara unge. När vi kom hem på kvällen så var det bara att fixa till sig & träffa mamma, lillsyrran & lillebrors flickvän för en mojito, perfekt att fira Billy lite hehehe. Det var jätte trevligt men fy så slut jag var på söndagen...bläää!!! Som tur var fick jag lite sovmorgon & lillsyrran som kraschade på vår soffa vaknade av en liten Hugo som försökte stoppa in klossar i munnen på henne hahaha!;) Lillsyrran stannade hela dagen, det var längesen vi umgicks så det var väldigt kul. Men men...har vart så dålig på att blogga i typ 1 vecka så bjuder jag på några härliga bilder på Hugo...



Kan man klättra så ska man klättra överallt, speciellt i leksakorgarna.



Mmmmmmuuummmmssss!



Såhär kan man också sitta & dricka välling hehe.



Efter en hel dag med lek & bus så kan man somna var & hur som helst.



Bus killarna!♥


Duktig vovve ni har, grattis :)

Åhh de gröna gardinerna gillade jag + lampskärmen, vart har du köpt dom? E de såna "trådgardiner"? =)

2011-03-21 | 09:35:34

Vad kul att det går så bra för lille Billy! =) Jag har inget hopp för Donna på den fronten, men tror jag ska satsa på kissens karriär istället! ;)

2011-03-21 | 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback