Bowling på schemat

Jaha jag kan ju börja med att berätta att det aldrig blev någon visit på utförsäljningen utav barnkläder eftersom min lilla man bestämde sig för att fixa med bilen istället & så var han faktiskt väldigt krasslig stackarn!:/ Men på lördag blir det nog en lite trip ditt, hoppas bara att det inte är helt utplockat!:o

Vi hade åkt dit idag om det inte hade vart för att vi båda två ska ut med jobbet. För min del blir det bowling & mannen min ska sitta & spela guitar hero med arbetskamraterna & sen ska dom ut i Göteborg, men mannen min ville visst inte hänga med på krogen.

Hugo & hundarna blir hemma med farmor & jag tror att dom kommer få det jätte kul tillsammans!:) Det är andra gången Hugos farmor ska passa honom, första gången gick gallant... fast jag förväntade mig inget annat heller, farmor är nämligen väldigt duktig på att gå ner på Hugos nivå & busa!:D

Men men, på söndag blir det kalas i hos min svåger som fyller 23. Blir lite knytkalas & vi ska stå för salladen, vet inte riktigt vad det blir för annan mat men helt säkert jätte gott.

Får väl se om jag hinner med att uppdatera i bloggen under helgen, har blivit lite dålig på detta det sista!:/
Men men...jag önskar alla en trevlig helg iaf!


Ha en underbar helg :)

2011-03-25 | 12:53:00

Åh, ha en fin kväll. Vad kul att komma sig ut sådär :-)



stor kram!

2011-03-26 | 17:43:08

Ja, men faktiskt. Jag är tveksam till att folk verkligen har någon att berätta ALLT för.. Men som du sa, bra att man har djur som lyssnar på allt! ;)

2011-03-27 | 16:26:48

Ja, tradera är verkligen bra. Hur skulle man klara sig utan, typ ;-)



Vi valde den här vagnen mycket för att den tar 40 kg oberoende av vart vikten sitter så även om Mait väger 30 och liten 10 så skulle det funka. Inte för att det blir så men, ja du fattar :-)

Kram och trevlig kväll!

2011-03-27 | 17:45:42

Hm. ja de funkade väl men ett par av mina jeans blev fläckiga av någon konstiga anledning, kommer snart upp bilder på dom. vet inte om jag gjorde nåt galet elle varför de blev så? men den vita kläderna e fortfarande vita och fina som tur e.. :)

2011-03-27 | 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback