Mys med min familj

Nu har jag jobbat både idag & igår, igår blev det sent & jag somnade tidigt. Kändes väldigt tråkigt att jag inte fick umgås med lille Hugo eftersom han sov när jag kom hem...men men, la honom i vår säng bara för det!;) Idag blir det inte mer bloggande, ska faktiskt njuta av att vara hemma med mina killar!♥ Men ni som vill kan ju kolla in i mitt inredningsalbum på styleroom, har lagt in lite nytt!:) Klicka här!


Ja de små kan verkligen. mysigt att sova med liten.. Snart säger jag väl inte det när jag ska amma nätterna igenom men det är mysigt :-)



kram och trevlig kväll!

2011-03-22 | 20:06:15

Donna skulle inte passa på en utställning =) Hon är avlat på gamla blodslinjer, och har därför fel mått. Men jo, jag är väldigt nyfiken på att ställa ut katten. Hon är riktigt vacker, och uppfödaren har vunnit priser innan. Duchess är väldigt lik sin farmor tycker jag, och domarna älskar farmodern! =) Men vi får se. Jag har heller aldrig varit på en kattutställning, så jag får nog åka och titta på en innan jag ställer ut Duchess =)

2011-03-22 | 23:39:07

Det är det värsta med att jobba. Såååå lite tid med ens små =(

2011-03-23 | 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback