Kalasat

Ja jag får passa på att skriva ett grattis till min käre svåger som fyller 23 idag!:) Vi var & hälsade på honom i Göteborg då han hade ett litet kalas & det blev ett stort gäng, men som man säger "ju fler desto bättre" & vi hade det jätte trevligt!;) Sen väl hemma så har det blivit att fixa med tvätt & annat kul här!:/ Annars har jag inte så myclet mer att bjuda på idag förutom lite bilder från vårt hem & dom små ändringar som skett. Bla så har jag ju målat ramar & så har en ny soffa fått sin plats i vardagsrummet, så nu ser det ut så här för tillfället (soffan ska bli svart)...







Hej! :)

Är någon av era staffar mörkrädda ute eller har vart när de var yngre? :P

2011-03-27 | 22:31:56

Hehe, visst är det! Man känner sig så nöjd när man vet att man aldrig behöver se den igen ;).



Vilken fin tapet ni har!

2011-03-28 | 10:48:46

Ni har verkligen jätte fint hemma :)

E de en sån där super mysig filt från chili jag ser på soffan? :)

2011-03-28 | 15:20:55

så jäkla snyggt :D



sv: tack tck fina du och ledsen för det otroligt sena svaret...



men hoppas att allt är bra med er :)

kram

2011-03-29 | 21:44:25

GUD vad läckert vardagsrum ni har :D Helt lyrisk.. haha

2011-04-01 | 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback