Jobbat

Japp då jobbade jag för första gången igår på nya jobbet & det gick jätte bra, får ju berätta att jag fått 2 jobb på samma ställe, det är både städ & kassa jobb & igår var det städ som gällde. Alla var så trevliga & nästa vecka har jag redan 3 dagar som jag ska jobba. Snart blir det firmafest också & då får jag chansen att träffa alla & ett sånt tillfälle tänker jag ta vara på!:) Det var ett skönt miljöombyte att komma iväg & jobba, men när jag kom hem så var det så härligt att träffa min lille kille igen & han fick så mycket pussar & kramar att han tillslut försökte få bort mig hahahaha!;D Hugo har vart hos sin mormor medans jag jobbat & jag är så otroligt (obeskrivligt) tacksam som har en sån underbar familj som ställer upp, dom är helt enkelt bäst.





Jättegrattis till jobbet.Lycka till i fortsättningen.kram från a.n.

2011-03-11 | 10:57:27

Ja de är kul att hålla på med smink och så. Men jag känner lite att de flesta jobb så får man stå på Kicks eller liknande och då får man ju inte sminka och styla så mycket. Annars får du nästan vara frilansare och åka runt på filminspelningar mm och de känns inte så passande när man har småbarn. Så nä jag har lagt de åt sidan. Florist utbildningar får man ju betala själv, först en summa på ca 100 000 för att gå utbildningen sen får du inga pengar undertiden du går utbildningen. =( Men eftersom jag har ADHD och en sjukdom som heter ME så kan man få utbildningen via arbetsförmedlingen eller iallfall få den csn berättigad. Så vi får väl se:)



Vi har också en kompis som är Kock så de är väldigt skönt. Sen gör min sambos kusin naglar, min ena tärna är florist, en gamal bekant spelar i bannd osv.. så då sparar man ju in en massa pengar. Vi kommer nog bli 50-60 personer. Men de var väl skönt att kunna slå ihop blir de inte lika stor kostnad :)



Har du ingen bröllpsbild du kan dela med dig av på bloggen :D



2011-03-11 | 11:00:42

Skulla mer än gärna ställa upp att ta hand om Hugo om jag inte själv hade arbetat heltid....tyvärr!!

2011-03-11 | 13:40:09

Härligt med en familj vi har oxå lyckan och ha våra underbara familjer som ställer upp och hjälper till. Lycka till med ditt nya jobb.

Då ska ni börja skola in Hugo snart??



Ha en trevlig helg =))

2011-03-11 | 15:35:43

Härligt att det funkar så bra. hur mycket ska du jobba?

2011-03-12 | 15:39:44

vad kul med jobb. Låter ju kanon att bli inslängd på personalfest så där i början så du får träffa hela gänget ganska direkt :-)



jo, nu är magen stor..

Det känns bra inför förlossningen, är livrädd för snitt men en vaginalförlossning känns som att jag kan göra nu om det är dags. Jag är redo :-) och ska ta revansch mot förra gångens konstiga förlossning.



kram

2011-03-13 | 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback