Fix & pyssel

Ja då har jag vart igång med en massa fix & pyssel här hemma igen, & jag är inte klar!;) Denna gången var det guldramarna som åkte på en omgång med ny färg, 2 svarta & en silver blev det & jag måste ju själv säga att det blev riktigt bra, tyvärr har jag inga bilder än men lovar att det kommer snart. Nu har äntligen vår tv åkt upp på väggen också, den stod ju på tv-bänken innan men eftersom att det blir sån tygnd så fick vi ha ett ben under & det var inte snyggt. Men nu är det som sagt löst & det blev super bra, fick även röjt bort nästan alla sladdar under!:D Men nu ska jag försöka göra mig lite fin för vi ska åka & hälsa på Hugos gammelfarmor, efter det ska jag (eller vi, jag behöver faktiskt lite hjälp utav mannen min) försöka fixa klart allt. Såhär ser det iaf ut med tv:n & allt...






Ja ullared e riktigt sköj. :) även om man inte ska ha nåt speciellt så hittar man alltid nåt kul :) 2 jackor till Lucas blev det. skönt att ha de köpt så slipper jag yra runt som en yr höna i alla affärerna här haha :) men deras barnkläder tycker jag är lite konstiga i storlekarna, iaf vissa plagg men de kan man iof ta om de kostar typ 30 spänn :) perfekta slit och släng kläder att ha på dagis om inte annat :)



Helgen har vart bra här,, Hoppas ni med haft en go helg :) Tyckte du vann rätt låt igår förresten? :)

2011-03-13 | 19:31:26

Tack!



Kul att fixa fint.

2011-03-13 | 19:52:27

Riktigt gott! Men pannkaka tre gånger om året räcker gott och väl för min del, hihi :)



Har du haft en bra helg?

2011-03-13 | 19:55:01

god morgon!

Om du går på kategorin förlossning så finns det där, börja med latensfas och sen förlossning. Sen under personligt/föräldraskap finns det endel om min rädsla. Bland annat "samtalet" är väl den sista, om hur vi har bearbetat Maits förlossning mha just samtal.



kram och ha en fin måndag!

2011-03-14 | 09:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback