Bläää...

Jag har vart dålig på att blogga nu i några dagar, men jag har inte haft orken plus att jag vart iväg, igår tex var vi & hälsat på min kusin & hennes underbara lilla Vincent!:) Tänkte skriva mer nu men jag mår fruktansvärt dåligt, ungefär samma tid varje dag så får jag huvudvärk, blir illamående & yr. Det är skit jobbigt, men men fortsätter det såhär får jag väl ringa doktorn. Nä nu måste jag dra mig...


Ja, Cool avlivades av sin ägare två veckor efter att vi lämnat tillbaka honom. Cool blev alltid väldigt stressad av att bli lämnad ensam, vilket var jobbigt för oss, men vi löste det genom att ha Donna i samma rum.



Men Cools ägare är advokat och därför inte hemma så mycket. Cool blev väldigt stressad, så han beslutade att avliva honom. Vi fick inget veta, för han ville inte lägga ansvaret på oss om vi skulle ta över Cool eller avlivning. Men jag hade lätt tagit honom, utan att ens veta om avlivning. Jag grät så fruktansvärt när jag fick veta att han blivit avlivad.



Och nu hände allt igen. Om du läser mitt inlägg igen så ser du att jag uppdaterat. Ägarinnan ville inte skjuta upp sin inbokade tid för avlivning, så hunden finns inte längre... =(

2011-03-03 | 18:34:26

Jo, jag blev rätt lack jag med.. Satans kärring... Så mycket brydde hon sig om hunden alltså... Han blev knappt ens tre år... =(

Haha, ja Donna och Cool var för söta ihop. Vi saknar honom.

2011-03-04 | 00:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback