Jobb, film & mys

Helgen har varit ganska lugn, jobbade sent i fredags så när jag kom hem blev det bara att slappa med min lilla familj. I lördags hälsade vi på hos mina föräldrar & jag hjälpte dom renovera i deras nya sovrum, på kvällen beställade vi hem lite Kina & Thai mat & det var riktigt gott men man orkar typ bara hälften hehe!:) På söndagen följde jag med mina föräldrar för att välja ut en snygg tapet till sovrummet, efter det åkte jag med mina killar för att hälsa på Hugos farfar & där det blev mumsig grillad mat. På kvällen kollade jag & Hugo på film, fick låna The Last Song utav svärfar, den var helt okej & lipsill som jag är så satt jag där & fällde några tårar!;) Hugo fick några fina saker utav farfar med, en sackosäck & en snygg vit skjorta. I veckan blir det mycket jobb, sena kvällar & så jobbar jag på midsommar med, men men...gött med lite extra i fickan!:D Men det blir nog ganska lugnt på bloggen pga det.


Jag jobbar också midsommar. Men som du skriver så får man ju extra cash. Kram från a.n.

2011-06-20 | 20:23:11

Hej hej vad intressant dina poster verkar. lär verkligen att läsa din blogg lite mer! =P Ha en rolig dag =)

2011-06-29 | 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback