Jag måste bara tipsa

Det sägs ju att det inte finns något som hjälper mot bristningar, men jag måste faktiskt tipsa om en kräm jag testat mot just detta. Jag fick ju en hel del brisningar på mage, bröst & lår när jag var gravid & när jag ammade, & visst har dom bleknat en del sedan dess men kommer aldrig att försvinna helt. Kollade runt lite på nätet härom dagen & snubblade över några forum där dom diskuterade bristningar & vad som kan hjälpa/motverka detta & överallt ploppade tips om denna kräm upp så jag kände att jag bara måste testa. Hittade krämen på tradera för cirka 200 kr inklusive frakt, den heter Avon Solutions Body Stretch Mark, den säljs inte någon annanstans i Sverige & kommer från USA. Jag tog lite kräm & smörjde in mig nu på morgonen & när jag skulle smörja mig nu på kvällen så såg jag genast skillnad i färg på bristningarna, dom har liksom blekat & syns inte alls lika mycket, jag är helt paff. Får se vart det leder & hur resultatet blir men jag kan ju säga att just nu är jag hel nöjd!:)




Åh vad roligt! Jag fick också lite bristningar så denna ska jag köpa hem på en gång! Fortsätt berätta hur det går :)

Kram!

2011-06-16 | 20:21:24

Detta måste jag absolut testa!

2011-06-19 | 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback