Grattis grattis grattis

Ja först vill jag gratta min lilla pappa som fyllde 62 år igår, vi firade både midsommar & födelsedag hemma hos mina föräldrar!:) Sen vill jag gratta våran lille Billy som hade ännu en lyckad parning på midsommarafton & nu hoppas vi att det blir på puppisar!;) Sist men inte minst så blir det ett stort grattis till min underbara man som fyller 26 år idag!:D Jag & Hugo väckte honom med frukost på sängen & roliga presenter. Utav mig fick han en cardigan & ett par shorts & utav Hugo fick han den vinnande presenten...en zipperall haha!;D Mannen gick runt med den hela morgonen, så himla sött!;D Jag har bakat 2 goda frozen cheesecake med vit choklad & blåbär som ska bjudas på senare idag när det blir lite kalas.

Frozen cheesecake
med vit choklad & blåbär


Hoppas mannen fått en bra födelsedag idag =) Ja, Ni med för den delen

2011-06-25 | 18:40:13

sv: ja, men eller hur! gott var det också:D

2011-06-26 | 16:47:23

Nej, inte fler valpar! Tänk på mitt stackars hjärta! Det bara smälter varje gång! ;)

2011-07-05 | 00:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback