Dåligt...

Ja, dåligt utav mig att inte blogga. Men jag har haft så mycket annat för mig så bloggen har hamnat långt ner på listan. Någon dag måste jag ju visa vad jag fick på morsdag bland annat, fick ju en ny blixt & väska till kameran, rosor, tårta & ett jätte sött kort som Hugo skrivit under så fint!;) Igår var vi på 30-års festen & klänningen satt fin fint & så vann jag bloggtävlingen hos Alisa!:) Men... jag berättar nog mer en annan dag för nu ska jag njuta lite mer utav det underbara vädret!:D


Sv: Ja, och speciellt msn, vad ska man hitta där? Där sparas ju ingenting man skrivit :S

2011-06-05 | 11:07:05

ja det var kanon mys allt bra med dig idag? kraaam

2011-06-05 | 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback