Nu drar vi...

på vår lilla minisemester som kommer spenderas på Gränna Camping & så blir det ju rasspeciallen såklart!;D



Var du också på rasspecialen :) Gick det bra för er? :) Vi var också där med Casper nämligen :) kram

2011-07-09 | 22:59:13

Vad roligt! Grattis :) Casper var jätteduktig. Brukar i normala fall vara lite spänd och inte vilja stå ordentligt i ringen men det gjorde han igår :) Han blev 4:a av juniorhanarna och fick ck. Men när han var med i bästa hane så fick han ingen placering, men vi var supernöjda ändå :) Försöker komma ihåg er hund men har lite problem med att minnas :) kram

2011-07-10 | 21:00:59

Nu vet jag ju precis vilken hund ni har! Tittade i dina kategorier bland hundar. Är det din man som visar er hund? :) Jag och min pojkvän satt nämligen och pratade igår om hur duktig handler vi tyckte att han var :) kram

2011-07-10 | 21:04:51

Tack! Ja det tycker jag verkligen att du ska berätta för honom :) Vi tänkte åka till Vallentuna. Tror det var den 7 augusti eller något. Vart ska ni åka nästa gång? Kram

2011-07-12 | 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback