När en sak åker ut åker en annan in

Ja, nu ska Hugos spälsäng åka ut från vårt sovrum eftersom han ändå har en ny säng i sitt & sover ofta där nu. Men så är det så att vi får lite fri yta att sätta något fint på & jag funderar starkt på IKEAs klädhängare MULIG för 99 kr, det ger en sån mysig, härlig känsla att hänga upp & visa sina finaste plagg på. Sen har jag fått en släng av inspirations sjuka & vill iväg & kolla i second hand butiker, men det finns ingen tid till det just nu...men nästa vecka så kanske jag kan klämma in det för då är jag ledig!;)


Måste ju också påpeka att jag gillar verkligen IKEA,
dom har många fina saker i sitt sortiment, till och med lantliga sådana. När jag
satt & tittade på deras hemsida så hittade jag många små & stora pärlor som gärna får flytta hem till oss. Här är några utav dom...



De sakerna ser ju jättefina ut :)

2011-07-21 | 10:42:58

Vilka fina saker! :)

2011-07-21 | 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback