Godsaker

Bild: http://josefineathome.blogspot.com

Jag har ju en gansla blandad inredningsstil. Jag älskar svart & vitt men en klick färg är aldrig fel, är helt såld på rokoko, gillar att mixa lantligt, modernt, asiatiskt, romantiskt & gammalt med nytt, lite shabby chic utan avskavd vitt färg...Favorit stilen är absolut gammalt möter nytt men framför allt älskar jag att blanda...blanda blanda blanda!:) Nu har jag hittar lite godsaker på ellos som gärna hade fått flyttat hem till oss & självklart så är det lite blandat!;)









Verkligen vackert, men såå svårt att uppnå om man bor i en lägenhet som är byggt på 90-talet. Hello sjukhuskänsla, typ ;)

2011-07-24 | 14:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback