Dekoria.se

Har ju letat efter en ny klädsel till vår EKESKOG soffa, men tyvärr har dom flesta nya klädslarna kostat för mycket & så har jag inte hittat någon bra begagnad heller. Men så fick jag ett tips om att kolla in dekoria.se & glatt överraskad blev jag för där hade dom snygga klädslar till ungefär hälfen utav priset som dom tar på bemz.se vilket är toppen. Så nu har jag beställt hem lite tygprover så får vi se om det blir en beställning inom en snar framtid!:)



Ibland ska man ha tur som hittar såna sidor! =)

2011-07-22 | 00:17:49

Jaa :) Blev väldigt lättad! Man blir så himla sugen på att shoppa när man går in på deras hemsida tycker jag :) haha

2011-07-22 | 08:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback