Tråkigt

Skit tråkigt!!! Jag skrev ju i ett tidigare inlägg om en skänk jag hittat på blocket som jag tänkt måla om & använda som TV-bänk, idag ringde jag till kvinnan som hade den för jag äntligen tänkt hämta den men.... den var såld!:( Men vad ska man göra, jag förstår ju henne eftersom det tagit så lång tid pga vägarna som vart snorhala ett bra tag nu...jaja, så nu letar jag för fullt på blocket igen & hoppas att jag hittar något!:) Trollsta står fortfarande högst på önskelistan dock...




jättefin :)



ja min sambo är underbar de stunderna hehe ;) skönt när man kan få lite avlastning när det blir så mycket! hoppas du får en bra helg

2011-01-29 | 19:38:15

Näe så tråkigt... Håller tummarna för att du ska hitta något annat...

2011-01-31 | 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback