Lite trött på snön

Ja nu är jag faktiskt lite trött på snön. Det är jätte fint & mysigt & som tur är så har det blivit mildare, inte riktigt den där bitande hemska kylan. Men... man kan inte riktigt hitta på något ute för tillfället , det blir snabba utevistelser & det är så tråkigt, vägarna är inte så kul att köra på heller.

Det är så att jag har hittat en underbar gammal skänk på blocket som jag vill åka & hämta, ringde på den redan i november men så kom kylan & har stannat sedan dess & vägen dit är skit. Hon som har den är så snäll & håller den åt mig, men jag kan ju inte begära att hon ska ha den där hemma hur länge som helst!:(

Jag har planderat att måla om skänken & sedan använda den som TV-bänk då trollsta skänken är lite dyr för tillfället, det är ett billigare men minst lika snyggt alternativ!:) Men jag vill ha den nuuuu....

Kan ju passa på att berätta att nyår var mysigt & spenderades hos min mamma & pappa tillsammans med min lillebror & hans tjej. Vi åt krustader fyllda med räksallad till förrätt, huvudrätten bestod utav oxfilé med gorgonzolasås & sparris & så blev det honungsmelon till efterrätt...riktigt gott måste jag säga!;) Hugo var uppe ända till tolvslaget & tittade på fyverkerierna, himla mysigt!:D





Här är bilder på en skänk som är i samma typ som den jag ska hämta plus att den redan är målad i svart!:) Bilderna är lånade från StyleRoom & vill ni se mer så klicka här!



Jag håller med dig ang snön, längtar tills man slippergå och titta ner i marken för att undvika att gå på nån isfläck som döljer sig bra. men om det har gått såhär fort och redan är januari så e våren snart här :))



Va snällt av henne och hålla skänken, hoppas ni kan åka och hämta den snart.



Ska du börja jobba heltid eller hur ska ni göra? va jobbar du med förresten?

skönt att höra att de inte bara e jag som har ångest, fast samtidigt så ska de bli kul och spännande och se hur han kommer trivas på dagis och komma igång med det "riktiga vardagslivet" och se hur man får ihop allt. :) Jag hoppas bara att de e bra fröknar på dagis så man inte känner att man lämnar honom till några "elakta tanter" som man inte klickar alls med. Åhhh mammas lilla plutt.. kan vi inte försöka stanna tiden? :))



Tack jag gör mitt bästa, känns redan mycket bättre förutom att jag har legat still så mycket idag så jag känner mig som Agda 98 i kroppen =p

2011-01-02 | 21:24:51

ååh vad fin den är! svarta skänken! :)



förstår att du längtar efter känslan att känna bebisens rörelser/sparkar i magen, det lär jag också göra sen så fort bebisen är ute ;) nu förstår man mer hur underbart det är och varför många längtar efter bebisens rörelser/sparkar i magen (de som varit gravida)... :)



men annars är det finfint här som sagt och magen bara växer så det knakar! :) hihi



har inte köpt något ännu, jag väntar lite med det, vågar inte riktigt göra det nu... vad för barnvagn har ni? svårt för oss att välja! :S suck! :)



åh, redan ett år? hugo? gud vad tiden har gått alltför fort!!! men gratta honom i efterskott! ;) hihi



kram!

2011-01-02 | 21:33:17

Det är inte jag hahahha



Tack så mycket du

2011-01-03 | 08:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback