Klätterapa

Ja...Nu har vi en riktig liten klätterapa här hemma, en smart sådan också. Kommer han inte upp på ett ställe så hittar han någon han kan lägga framför & klättra upp på. Lille Hugo som för bara en liten stund sedan (känns det som) var alldeles hjälplös & var helt beroende utav mig eller sin pappa för att göra nästintill allt för honom, jösses...vart tog han vägen!?:)




Oh jobbigt med en klätterapa

2011-01-04 | 17:25:36

Kollat in din blogg lite. Står att ni försökte få barn länge, men du ser ju så ung ut! :) Hur gammal är du?

2011-01-04 | 19:10:33

Men dåså! Grattis till att ni äntligen fått ert mirakel!

2011-01-04 | 22:11:46

Tackar =)



Jaså? Han är en liten vilding?

2011-01-05 | 07:22:13

Go kvälll!

Om jag skriver lite förrvirrat så e de för jag e helt slut men behövde en paus vid datorn och varva ner. Höööög feber har lucas haft sen igår morse så man e lite seg i bollen men jag hoppas det är på bättringsvägen. fy va man känner sig hjälplös =(



Hoppas du hittar nåt som ger lite mer framöver. Va vill du jobba med? :) om du behöver hjälp med cv & personligt brev eller nåt så säg till, jag tycker sånt e skit kul och sen läste jag x antal såna på förra jobbet och försökte hitta rätt person t rätt jobb. :)



jag jobbar som administratör och kommer jobba 3 dagar i veckan och vara hemma 2. känns som en jätte bra kombination faktiskt :) var på första mötet med dagiset igår och jag har vart negativ t just lokalen osv innan men efter mötet känner jag att de kan bli riktigt bra. kanon gullig personal (vad jag såg den lilla stunden iaf :) ) hehe.. men de e viktigt tycker jag, så man inte känner att man lämnar bort sitt barn t nån man inte klickar med eller nåt sånt.. men vi får väl se om inskolningen kan börja som tänkt på måndag, beror på hur plutten mår men vi hoppas han frisknar till fort. Jag får tänka positivt, vi har bara en, tänk om man haft två sjuka tvillingar? hehe.. kram på er!

2011-01-05 | 22:59:30

förstår precis hur du menar! :P



hoppas allt är bra med er

1kram

2011-01-06 | 00:26:17

Så länge hon inte kan gå är hon ganska lugn hahaha Får se hur det blir sen

2011-01-06 | 08:05:21

haha känner verkligen igen det där ;P Min grabb har precis börjat gå längs med möbler, och med sin läragå vagn och nu jävlar är det full fart haha...

2011-01-08 | 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback