Full rulle

Här är det full rulle, Hugo har nämligen kommit på hur man kommer upp på soffan....& TV-bänken!:/ Han är så fruktansvärt snabb också, vips så är han någon helt annanstans än han var för bara 1 sekund sedan!:)

Igår var han däremot lite lugnare. Han & jag satt i soffan, han mitt knä & tittade lite på TV, fast han var lite gnällig så jag tog upp honom & gick runt & vaggde honom & plötsligt var hela jag täckt utav spya. Stackars lille killen kräktes nog 2 gånger till efter det & var lite hängig.

Men efter ett litet bad kunde han äntligen somna & då laddade han batterierna igen för efter det så var det full rulle igen!:D Har ingen aning om vad det var som orsakade att han kräktes, kanske kan ha varit ett minivirus eller nått. Inte kul när dom små är sjuka, man blir så hjälplös.

Vi skulle egentligen ha gått på My Dog i Göteborg idag, Billy & mannen står nämligen i staffe montern där & träffar massa härlig hundfolk men eftersom Hugo var illamående igår så kände vi att det var bäst att stanna hemma. Vi får se vad vi hittar på, tror det blir lugna gatan!;)


Det är verkligen jättekul med flytt, men vet i sören hur jag ska orka....



Ja, ja. Det löser sig nog hahaha

2011-01-06 | 21:56:57

hoppas han kryar på sig!

2011-01-06 | 22:17:55

Hej! Det var ett tag sen :) Hoppas allt går bra med familjen och de små staffarna :) Jag går i planer att inom ett år köpa en till liten staff, tycker du de känns stor skillnad med två staffar jämfört med en? :) kram

2011-01-07 | 12:04:20

Hej! Jag googlade 4me Atlanta och kom in på din blogg. Såg på en av dina bilder att du fått tag på ett regnskydd. Jag vore jättetacksam om du vill säga vart du köpt det! Funkar det med två barn också? Tack på förhand! Mvh Caro

2011-01-07 | 20:44:26

Vilken söt kille du har! :D även min lilla Knut har hunnit bli snabb, fast han ålar bara omkring överallt än så länge :) men om man inte är uppmärksam så hinner han överallt!

2011-01-08 | 03:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback