Spännande

En gammal klasskamrat till mig ska snart få sitt första barn & jag sitter här & kollar facebook för uppdateringar, mycket spännande!:) Idag har jag & Hugo vart och hälsat på Annsofie & hennes söta & livliga Annabelle!;) Hemma hos Annsofie var även Felicia & hennes charmige Caspian, Carina som är Annsofies syster & Sandra med sin lilla tös på snart 2 månader. Kan inte fatta att Hugo vart så liten, helt underbart!:) Dom små busarna verkade ha det riktigt kul & busade som bara den, Hugo var helt slut efteråt & stendäckade i bilen!:D Vi var även en tur i Skene & besiktigade bilen & allt var perfekt. Efter det tog vi en bit mat på Mac Donalds i Kinna & så blev det en tur in på Lindex där jag hittade lite söta kläder till kusinens lille Vincent & så fick Hugo sig en super söt pyjamas!:) Det är väl vad som hänt idag, nu ska jag bara softa lite framför TV:n & efter det blir det att läsa en bok för Hugo, han älskar det!;D



Klickbara bilder!


Från min klass är det bara Johanna som anmält sig än. Tror folk väntar tills fler anmäler sig. fixat ledigt från jobbet så jag ska gå iaf. :) Vilka kommer från din klass?

2011-02-11 | 19:17:38

Hihi, min lillasyster hade en nalle när hon var liten som hette Stinky.. ;)

2011-02-11 | 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback