Kamphundsägare


Nu har Fredrik Steen gått & blivit "kamphundsägare" som han själv säger!:) Riktigt kul tycker jag, vet ju hur underbar & speciell staffen är, vi har ju två såna små godingar här hemma.


nej jag blev jätteglad. grejerna luktar ljuvligt :) är allt bra med dig ?

2011-12-12 | 15:34:03

Hej! Överkastet var inte alls lika fint i verkligheten som på bild. Det var väldigt tunt och inte fodrat som ett överkast brukar vara. Utan det var bara som ett lite tjockare tyg. Jag gillar fodrade överkast, eller vad man skall säga.

Men det beror ju på vad man vill ha :)

Synd, för det är verkligen gulligt med volangen. Skickade tillbaks mitt för det var ett hål i det som jag fick.



Och tack det samma :)

2011-12-12 | 20:18:07

Jag såg också det! Så kul :) fina staffarna!

2011-12-12 | 20:45:10

Vad skoj =) Imorgon är sista dagen att tävla om presentkort på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

2011-12-12 | 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback