Ledig

Nu är nästan allt tillbaka till det vanliga igen & Hugo går på dagis, jag jobbar & mannens semester är över & han har börjat jobba han med, på nytt jobb dessutom. Han trivdes bra på sitt gamla jobb men kände att det inte riktigt var värt den dåliga lönen så en gammal arbetskamrat tipsade om ett annat snickarjobb & mannen fick det!:)

Idag är jag iaf ledig. Har jobbat väldigt mycket nu under några veckor,
oftast från morgon till kväll & dagarna har (tack & lov) gått ganska fort ändå...men jösses så mycket man missar hemma, men jag är glad att jag kan bidra med extra pengar nu, så det är bara att stå ut & det är ett ganska kul jobb ändå.

Fick iaf 1 vecka tillsammans med min lilla familj, & dom dagarna jag slutat lite tidigare så har vi försökt att hitta på något roligt tillsammans. Var ledig i lördags också & då passade vi på att åka till Leos Lekland, det uppskattade verkligen Hugo som sprang runt som en galning med oss i hälsarna!:D

Men imorgon är det jobb igen, vanlig 9-16 dag som tur är, efter det är det jobb från morgon till kväll hela helgen. Nästa vecka blir allt lugnare dock, plus att vi ska på bröllopsfest!:) Måste bara hitta någon som kan hoppa in & ta mitt söndagspass!:/

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på den nya gadden också, & annat skoj som vi hittat på!;) Det är ju ganska lugnt på bloggen nu, men jag känner att jag inte riktigt orkar med att blogga utan är hellre med mina underbara killar när jag väl är hemma!♥



Kul att han fått ett nytt jobb =)



2011-08-09 | 16:46:52

Ja du de e inga bebisar alls nu! Med oss är de bara fint med!

jo Oliwer går på dagis.. Just nu är de 15 timmar i veckan men till hösten blir de mer.. Har rätt till 40 då men får se hur vi lägger upp de! Pratar Hugo nått då? Oliwer babblar en massa o de kommer nya ord nästan varje dag! Tycker de e så himla kul när man kan förstå varandra på ett nytt plan o även fråga han vad han vill!

kram

2011-08-09 | 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback