Eyes Lips Face

Just nu får man 50% rabatt på hela sin beställning hos elf (rabattkod CARNIVAL) & det kan jag ju inte tacka nej till!;) Tycker dom har många bra produkter, dessutom är det billigt...redan innan avdragen rabatt! Jag skickade efter Liquid Eyeliner, Eyebrow Lifter and Filler, Tinted Moisturiser SPF 15, Kabuki Brush, Mineral Booster, Studio Makeup Mist & Set, Flawless Finish Foundation, Mineral Blemish Kit, Complete Coverage Concealer, Eye Shadow Brush, Nail Polish & Lengthening and Volumising Mascara för ca 240 kr inklusive frakt!:)




Vilket bra tips!

2011-08-29 | 13:13:38

OJ! De va då sannerligen inte dyrt :) Ska nog gå in och kika lite där tror jag ;) Har visserligen precis köpt smink men titta skadar ju inte :)



Ja dt är jätteroligt att kunde ärva fina plagg, speciellt när dom är så fina, älskar 50talsstilen :D



Kram

2011-08-29 | 14:51:52

verkligen billigt och säkert bra också! jag har tänkt testa det märket och borde ju egentligen passa på nu näär det är så bra erbjudande..

kramar till dig!

2011-08-29 | 19:04:03

HAr faktiskt aldrig testat de produkterna

2011-08-29 | 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback