Ännu mer tårar

Nu är jag hemma, lämnade Hugo på förskolan för en stund sedan. Nu vet han ju att jag kommer att lämna honom där & då kommer tårarna så nu hoppas jag på att han kommer på snabbt att jag faktiskt kommer tillbaka snart igen. Det är JOBBIGT... usch! Min lille kille, även om han gråter så gör jag allt för att visa att det inte är något & säger hej då som vanligt när jag ska gå.

Nä, nu ska jag försöka fokusera lite på annat, gick hem idag istället för att sitta i personalrummet i timmar & vänta. Vi bor ju precis bredvid förskolan så skulle det vara något så kan jag snabbt springa dit & det är faktiskt ganska skönt. Men det blir en liten promenad med hundarna sen, nu sitter jag & dricker min stora kopp kaffe. Precis som Jules i Cougar Town har sitt stora glas vin (föredetta Big Joe nu Big Carl) så har jag min stora kopp kaffe (Big Bob) hahaha!;D

Det varit en händelserik helg. Vi har vart på middag hos Hugos gammelfarmor, vart på en liten utflykt med hans farmor & grillat med lillemannens mormor & morfar med flera & det har vart riktigt mysigt & vädret har vart på topp så kameran har använts flittigt. Därav blir det nu en BILDBOMB!























Hej!

Ni verkar haft fullt upp också :) Fina bilder! En riktigt fin pojk du har !

Tänkte baka kakan på påsk :) men få nog provbaka den först ;)

Om du vet vilket ställe brandtorp(går 2 adennrar där) är i brandskog ligger?? Hörde att det kanske skulle hyras ut, ligger lite när vägen tyvärr.

Vårat ska hyras ut, men inget jag rekomenderar,

Förstår att du vill bo i hus, nu när våren kommer:)

Ha en forsatt bra dag!

2011-04-11 | 15:34:03

Nej inte där, på vägen mot sätila. Ja det är riktig skönt ute idag :)

2011-04-11 | 16:31:15

åh så mysiga bilder :) älskar Hugos mössa!

2011-04-11 | 16:58:08

Åh, vår på riktigt ser jag, härligt :-)



Jo, det finns ju alltid bra saker att fokusera på, och just nu behövs det :-)



kram

2011-04-11 | 18:47:35

Gud vilka underbara bilder! :-) Våren är äntligen här!!



Ja visst är det gott med glass på tre toppar, finns inget bättre ställe att köpa glass på!!:-)



Var ligger rumänienhjälpen?

Kram

2011-04-13 | 22:14:31

härliga bilder!

2011-04-14 | 13:56:46

Härliga bilder! Så skönt att man kan börja vara ute mer :)

2011-04-14 | 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback