Skön lördag

Vädret verkligen vart på en utav sina bästa sidor idag, det har vart friskt, varmt & härligt!:) Tur det för idag ha vi vart iväg på Ballstaffträff & träffat massa underbara staffar & staffemänniskor. Så himla kul att Nicke & Lollo på kennel Ballstaff drar ihop en sån stor träff, det är en utav sakerna man ser fram emot varje år. När vi kom hem igen gick vi & grattade en utav grannarna på hennes 21 års dag & gav henne en liten blomma, hon blev jätte glad & hon & hennes sambo bjöd på kaffe & tårta. Vädret strålade vidare så jag, mannen, Hugo & Billy tog en härlig lång promenad upp till skogen...& jo grannen, hon är minst lika galen i Twiligt som jag har blivit & hade självklart alla böckerna så jag fick låna trean & fyran *JIPPI* Så ikväll blir det nog en del läsade för min del...men först & främst blir det tid med mina älskade killar, vi ska kolla film & mysa ihop i soffan!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback