Trollsta

Jag har kommit in på en helt annan inredningsstill än innan. Förut ville jag ha väldigt modernt & stilrent här hemma, men nu är jag inne på lite mer lantligt/mysigt/gammaldags gärna i modern tappning!:) Har total förälskat mig i TROLLSTA från IKEA som stämmer in till 100% på min stil. Så nu hamnar denna pjäs på min önskelista & jag hoppas på att få den i 25 års present, har föreslagit att släkten kan gå ihop till en ända present...
Hoppas, hoppas, hoppas!;D


TROLLSTA från IKEA 2995:-


Ja verkligen, ser att du har samma smak när de gäller inredning också. Är också inne på de moderna lantliga stilen :D En blandning.. hehe. Och just den Tv bänken vill jag med ha. Var på Gekås för ett tag sedan och köpte vita gardiner med broderi längst upp. `JÄTTE SNYGGA, betala 199 för två kappor och de jag kollat tidigare på internet kostade 600 :- kappan. Så jag tyckte jag gjorde ett jätte kap. Plus att de fanns en matchande lampskärm på Gekås som jag köpte till.



Ica maxi har allt ja, fast de är ltie farlit att åka och handla mat där för de sticker ner så mycket annat i kundvagnen. Köpte en annan mössa på ica maxi, samma modell, fast randig i turkos,grå,svart,vitt och limegrönt.. jätte häftig. Sen när jag kom hem såg jag att overallen som jag köpte (från Mee to) är samma turkosa färg, med grått, i luvvan är de samma limegröna färg och så sitter de några mörken på i vitt. Ser verkligen ut som de är köpt tillsammans. :D

2010-10-17 | 13:05:26

Hejsan!

Jag måste bara fråga hur du har gjort din super fina logga? alltså den där de står: "Jenny, Hugos mamma" som kommer upp efter varje inlägg :) Tacksam för svar!

2010-10-18 | 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback